2024. 20. Konrád, Tivadar

Sport

Bajaiak futották le a Barcelona maratont

Antal Tibor | 2018. Március 14. 12:10:08 | Utolsó frissítés: 6 éve

Gyorsan szeretnél értesülni a Sugópart híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Pózolás a Camp Nou-nál

Vasárnap rendezték a Barcelona maratont, melyen kb. 25 ezren vettek részt. Köztünk a bajai FuTeam SE tagja is, akik egy hét fős különítménnyel utaztak ki még csütörtökön a katalán fővárosba.

A Fu Team csapata Fotók:Tardi Csilla, Kuritár Zoltán

– Hatalmas buli volt az egész, és mint ahogy előzőleg más futótársaink beszámolóiból olvashattuk, rengeteg a pálya körül a szurkoló, akik folyamatosan bíztatják a versenyzőket.  Négyen futották le a maratont a csapatunkból. Név szerint Gálfi Anita, Ali Csaba, Takács Tibor és Kuritár Zoltán. A kisérő szerepét Tardi Csilla töltötte be, valamint két gyerek jött még velünk. – nyilatkozta a csapatfőnök Kuritár Zoltán a Sugóparti híreknek.

Gálfi Anita úton a cél felé

– Szombaton a bemelegítő reggeli futáson azonban mindenki részt vett. Ennek érdekessége, hogy a 4 km-es táv 312 méter szintemelkedést tartalmazott, és a befutó az olimpiai stadionban volt, ahol egy kört meg is kellett tenni a futópályán. Gyakorlatilag ez volt az 1992-es barcelonai olimpia maratoni távjának utolsó négy kilométere.

A reggeli futás után reggelit is kaptak a célba értek

A másnapi maraton rajtja és befutója azonban Barcelona főterén volt, a pálya pedig mondanunk sem kell a város legnevezetesebb részeit érintette. 4 óra körüli időket futott minden bajai, amivel elmondhatjuk, hogy az első 6000-ben benne voltunk, de nem ez volt a lényeg. Ha pedig az időeredményeket nézzük, volt már mindenkinek jobb, de ez egy nehéz pálya volt több emelkedővel.

A futáson kívül persze megnéztük a város nevezetességeit is. Voltunk a Nou Campban, a Barca Fan Shopjában, és a stadion Nou  focis magyar étteremben is.

Erős a Barca kispadja

Ellátogattunk a Sagrada Familia-hoz, katedrálishoz, a tengerpartra és még sok mindent megnéztünk. Összességében egy életre való élmény volt mindenkinek ez a kirándulás.