2024. 28. Hajnalka

Magazin

Három városmarketing gyémánt díj érkezett Bajára!

Sajtóközlemény | 2020. Szeptember 22. 11:25:04 | Utolsó frissítés: 4 éve

Gyorsan szeretnél értesülni a Sugópart híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!


Három városmarketing gyémánt díjat kapott a bajai Creatum Kft. csapata és baráti köre a 2020. évi Marketing Summit Hungary-n, a városmarketing szakma csúcstalálkozóján.A Creatum 2003-as megalakulása óta a napi működésén túlmutató értékekre is áldoz, Baja város hírnevét öregbítő szándékkal tevékenykedik. Lokálpatriótákként részt vállalnak a város gazdasági és turisztikai célú fellendítésében, hisznek a minél alacsonyabb szintről induló, helyi közösségeket érintő kezdeményezésekben és döntésekben. 
Hosszú távú célunk, hogy gyermekeink és unokáink ebben a városban találják meg boldogulásukat. Ehhez nekünk most lehetőségünk van tenni és ezt a lehetőséget mindannyiunknak kötelessége maximálisan kihasználni.
1. díj: Baja város marketingstratégiája
Márka és identitásépítés, értékesítés támogató marketingstratégia és program létrehozása: Baja városának egyik leginkább kézenfekvő lehetősége a turizmus, ezért évek óta ötleteltünk és fejlesztettük a tudásunkat, kapcsolati hálónkat, hogy ezen a területen egy összeszedett koncepciót és stratégiát alakítsunk ki a város lehetőségeinek figyelembevételével. Ezt a törekvésünket ítélte a szakmai zsűri az idei év legjobbjának. Bízunk benne, hogy ennek felelős és megfontolt alkalmazását a mindenkori városvezetés is fontosnak találja és a kidolgozott stratégia mentén fogja megtenni, a városunk érdekeit szem előtt tartva.

2. díj: BeerBQ – Bajai Kézműves Sör- És Streetfood Fesztivál
Rendezvény-esemény kategóriában nyertük a második gyémánt díjat, a bajaiak által csak BeerBQ-ként emlegetett közönségkedvenc fesztivállal. Itt mindenképpen meg kell jegyeznünk, hogy ezen az elismerésen közösen osztozunk néhány lelkes és kitartó barátunkkal Hodovány Anettel, Kovács Tamással, Lencsés Péterrel és Urbán Henriettel, akiknek ezúton is köszönjük az elmúlt éveket.
3. díj: KulinART Közösség
Városfejlesztési projekt marketing programjai, kampányai.
Olyan magas színvonalú rendezvényeket, a gasztronómiához szorosan és akár közvetve kapcsolódó eseménysorozatot szeretnénk létrehozni, megrendezni, hagyománnyá tenni, amely városunkban és akár nagyobb földrajzi távolságokat tekintve is rangot vívhat ki magának, jelentős társadalmi eseménnyé nőheti ki magát annak érdekében, hogy Baja hírnevét tovább emelheti, még több látogatót vonzhat a városba és emellett az itt lakók szórakozási lehetőségeit is bővíti annak érdekében, hogy méginkább érezhessék: jó itt lakni!  Egy ilyen programelem a KulinArt Közösség is, ahol a helyi értékek, a helyi gasztronómia és a minőségi helyi termékek vannak a fókuszban, egy-egy vacsora keretében mutatkozhatnak be a termelők, cserélhetnek egymással tapasztalatot és hozhatnak létre valami új értéket az együttműködés által. A rengeteg időért és energiáért ebben a projektben is köszönet illeti Hodovány Anettet, Kovács Tamást és Lencsés Pétert.

Bízunk benne, hogy a közösségünk és törekvéseink híre értő fülekre talál és hamarosan sokan gondolkozunk városunkban, mint számos lehetőség forrásában és sokan teszünk is érte a mindennapokban. Reméljük, hogy ezt a tiszta szándékot át tudjuk adni gyermekeinknek, unokáinknak, hogy a jövőjüket ők is ebben a városban tervezzék.
„Aki nem tervez, az a bukást tervezi.”(W. Churchill)

hozzászólok