Gyorsan szeretnél értesülni a Sugópart híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Szerdán és csütörtökön a kötőréteget, pénteken pedig a kopóréteget is felvitték Baján a Bajcsy – Zsilinszky utca Gránátos és Szent László utca közötti szakaszán, ami köztünk szólva igencsak el volt használódva. Szombaton reggel így megindulhatott rajta ismét a forgalom.
Hátra van még azonban a buszmegálló térkövezése, illetve a másik oldalon parkolók is lesznek.
Van még hátra azért a munkából
Öröm az ürömben, hogy a beruházás jóval többe fog kerülni, mint ahogy a márciusi várospolitikai fórumon elhangzott. Akkor 35 millióra taksálták a 350 méteres útszakasz elkészítését, most már 52 millió 110 ezerről van szó a csütörtökön módosított költségvetés ide vonatkozó hasábján. A baon.hu, és a Baja TV híradójának információja szerint a többletköltség abból adódik, hogy a vízelvezetést is meg kellett oldani, és szegélyezni is kellett a teljes szakaszon. Igen ám, de a márciusi fórumon bemutatott dián a költségek között már a csapadékvíz elvezetés szerepelt.
A várospolitikai fórumon bemutatott információk:
A csapadékvíz elvezetést furcsa is lett volna, ha nem szerepel az előzetes tervek között, hiszen ez eddig megoldatlan volt az útszakaszon, így minden nagyobb eső után állt a víz az útszélén és a kátyúkban. A szegélyezést viszont valóban nem tűntették fel még márciusban.
A témával kapcsolatban a politikusok is megszólaltak. Fercsák Róbert polgármester a csütörtöki testületi ülés után azt emelte ki a Bajai Televíziónak adott nyilatkozatában, hogy a Czirfusz Ferenc utcai körforgóhoz, és a Roosevelt tér hamarosan kezdődő felújításához hasonlóan a Bajcsy – Zsilinszky utca mostani szakaszának felújítását is teljes egészében Baja város költségvetéséből tudta fedezni, amit februárban szavaztak meg, és szerinte határidőre el is fog készülni.
Ikotity István országgyűlési képviselő a legnépszerűbb közösségi portálon viszont azon véleményének adott hangot, hogy ugyan örül a jó hírnek, hogy végre megújúl ez az útszakasz, azonban kifogásolta, hogy ennél a közpénzből készült beruházásnál is menet közben derült csak ki, hogy jóval többe, (jelen esetben több mint 40%-kal) fog kerülni az előzetesen tervezettnél.