Gyorsan szeretnél értesülni a Sugópart híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Bócsa Barnabás, a pályázati támogatást elnyert Baja Marketing Kft. ügyvezetője üdvözölt minden bajait, akik valószínűleg meglepetten vették kezükbe a hiper- és szupermarketek szóróanyagaival együtt érkező nyomtatványt. Reméljük, hogy senki sem dobta ki automatikusan nem kért reklámanyagnak gondolván.
A cég nyilvánvalóan tájékoztatás céljából – ezt üdvözöljük – küldte ki ezeket a fecniket, ahogyan Orbán Viktor fogalmazna. Ugyanakkor felmerült bennünk a kérdés, hogy a korábbi Nagy-Pandúr-szigettel kapcsolatos beruházásról szóló lakossági fórumokat miért nem tudták hasonló módon meghirdetni, illetve, hogy a tájékoztatási kötelezettség vajon a hangzatos marketing szövegek terjesztését jelenti-e, vagy a tényleges információs értékkel bíró tudnivalók továbbítását, például a nyitva tartást, az árakat és a használatot.
Milyen információkat tartalmaz a „levél”?
Azon kívül, hogy végre „megújult a bajai Sugovica szabad strand”, amit valószínűleg mindenki észrevett már, aki arra járt, többet nem igazán tudtunk meg. Mégcsak a hivatalos átadóról sincsenek információk az egyoldalas fekete-fehér szövegben. Sőt, a múlt héten tartott tájékoztatót sem tartották fontosnak megemlíteni.
Annyi derül ki belőle, hogy fotózni fotózhatunk a parton, és fel is tölthetjük az elkészült képeket a strand területén működő ingyenes Wifi-hálózat segítségével. A következő mondatot viszont november közepén sajnos nem tudjuk értelmezni…
„Mozogj velünk a Sugovica szabad strandon! – A csúszkapálya mellett, vízi torna, vízibicikli, kajak-kenu, sárkányhajózás és a parti játszótéren falmászás várja az érdeklődőket.”
…de ígérjük, nyáron kipróbáljuk a lehetőségeket.