Gyorsan szeretnél értesülni a Sugópart híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Az AGRARTECHNIK német szaklap Service Award elnevezésű versenye több mint 20 éve nemzetközi szinten támogatja a mezőgazdasági technikával foglalkozó vállalatokat folyamataik, stratégiák továbbfejlesztésében. Az évfordulót kihasználva a szervezők megújították a koncepciót, melyhez alkalmazkodva az AXIÁL Kft. ismét nevezett és nyert is a versenyen.
Az AXIÁL Kft. az AGRARTECHNIK Service Award 2020. évi versenyén központi telephelyével, Bajával indult és idén márciusban értesítették az örömteli hírről, hogy elnyerte a „A legjobb szervizműhely” címet. A koronavírus-járvány miatt a nagyszabású ünnepélyes díjátadóra sajnos nem nyílt mód a Német Mezőgazdasági Napokon (LTU), ezt 2021. szeptember 14-én pótolták szűk körben az AXIÁL Kft. telephelyén.
A díjat az AGRARTECHNIK Service Award képviseletében Stefan Doseth adta át az AXIÁL Kft. delegációjának, melynek tagjai Harsányi Zsolt tulajdonos-ügyvezető, Mezőfi Gábor vevőszolgálat-igazgató, Torgyik Attila szervizüzletág-igazgató, Rittgasszer Péter szervizüzletág-igazgatóhelyettes, Csáki-Felső Sándor ügyfélkapcsolati vezető és Polyák Tamás minőségirányítási igazgató volt.
Polyák Tamás a díjátadó kapcsán elmondta, büszkeséggel tölti el, hogy a megváltozott versenyhelyzetben sikerült az AXIÁL székhelyét adó bajai telephelynek ezt a jelentős elismerést elnyernie. A 2021-es megmérettetésen is indul a vállalat, ehhez a határidőnek megfelelően nemrégiben minden szükséges dokumentumot benyújtottak. Majd hozzátette, hogy az alaposabb, számos részletre kiterjedő elemzés kihívás elé állít minden résztvevőt, de a 2020. évi „A legjobb szervizműhely” díj pozitív visszajelzés számukra. Az új kritériumrendszert nem befolyásolják a szubjektív benyomások, tényadatokra épül és egy független bírálóbizottság dönt az eredményről. Nincsenek nemzeti kategóriák, minden nevező egy mezőnyben szerepel, és összesen hét kategóriában hirdetnek győztest.
A díj odaítélésénél szempont volt a kiemelkedőnek talált elektronikai, diagnosztikai- és tesztberendezések megléte és alkalmazása, a javítás előtti és utáni ügyfélorientált viselkedés, a mobil szervizszerelői tevékenység, a mobil szervizszerelők autóinak felszereltsége, a szervizműhelyek kialakítása és felszereltsége, valamint a magas rendelkezésre állás.