Gyorsan szeretnél értesülni a Sugópart híreiről? Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!
Csütörtök délelőtt sajtótájékoztatót tartott a Baja Marketing Kft. a Bácskai Kultúrpalota egyik emeleti termében, melynek témája az idei nyári városi programok voltak. Nincs ebben eddig semmi rendkívüli, de ha azt is hozzátesszük, hogy hosszú évek után (egy kivétellel) a Sugóparti Hírek is meghívást kapott egy Baja Marketing Kft által szervezett sajtótájékoztatóra, az mérföldkőnek tekinthető a mi számunkra, így olvasóinknak is. Reméljük a hasonló folytatást.
Némedi István a Kft. igazgatója köszöntötte az egybegyűlteket, majd bejelentette az örömhírt, hogy ettől a héttől kezdve lesz minden héten valamilyen városi rendezvény a Marketing szervezésében, tehát végre visszatérhetünk a régi kerékvágásba. A Városházi esték lesz az első nagyobb dobás, ami egy háromrészes minisorozat, mely 2014 után tér vissza. Július 17-én kezdődik a Nemzetek Tánca is a sétáló utcában, mely 6 alkalommal kerül megrendezésre, és felvetésünkre a szervezők megígérték, hogy ha tűzrendészeti akadályok nincsenek, akkor az eddigiektől eltérően sörpadokat is kihelyeznek, hogy ne csak a vendéglátó helyek teraszán lehessen leülni.
Ottmár Attila, művészeti vezetőtől megtudhattuk, hogy a Csak csajok, melyen a Bajai Fiatalok Színháza hölgy szólistái lépnek fel, és a Rábl színpad műsora mellett Nagy Bandó András humorista lesz a vendége a Városházi estéknek, mely a polgármesteri hivatal udvarába fog életet lehelni, az esőhelyszín pedig a Bácskai Kultúrpalota lesz.
A vízszínpadi programokról Ódor Krisztián, a rendezvényszervező csapat vezetője beszélt. Az biztos, hogy a korábbi megegyezések alapján egy kiskunfélegyházi zenekar A lámai dalai, és a Jolly Jackers fog koncertezni, de ez mind vízállás, szúnyogfüggő is. Ha nem optimálisak az adottságok, a Szentháromság téri színpad is bevethető. Lesz a Sugóparton is zene Sugo Strand System névre keresztelve a strandszezonban, melyen a Torellitől fognak sugározni. Azt is megtudhattuk, hogy a koncertek szervezése nem a legegyszerűbb, hiszen most egyszerre minden szervező rászabadult a sokáig vesztegzárban tartott zenekarokra, akik rengeteg ajánlat közül válogathatnak. Az augusztus 20- 23-i Gyere ki a térre programokról annyit tudhattunk meg, hogy koncertezni fog a Ladánybene 27, a Bad Times, a Heven Hike, a Veracruz, és egy Bud Spencer és Terence Hill tribute zenekar is, és ezen kívül még várhatóak meglepetések is. Tűzijáték helyett viszont fény-hang játékot terveznek, ami kevésbé hangos, viszont látványos, és nem mellékesen jóval olcsóbb is. A polgármesteri hivatal például piros- fehér-zöldben fog úszni. Emellett szerb – horvát-szlovén – cseh ételkostolók lesznek újdonságként, és előreláthatólag a cseh nagykövet is tiszteletét fogja tenni a Szentháromság téren, amely szeptemberben a Bácska Kincse Fesztiválnak is otthont fog adni..
Kérdésünkre azt is megtudhattuk, hogy több autósmozi nem lesz, viszont helyette Kertmozit terveznek. A vetítések az Ifjúsági szálló Gasztró udvarán kapnak helyet, ahol Ledfalra fognak vetíteni, ezért nem kell megvárni a sötétedést. Így korábbi kezdéssel lehetőség nyílik gyerekeknek való filmek, rajzfilmek vetítésére is, utána pedig az estébe nyúló vetítések a felnőttekről fognak szólni
Zárásként azt is megkérdeztük, hogy bár nem saját rendezvénye, de a Baja Marketing Kft vezetése mit szól ahhoz, hogy a mai nap folyamán még viták voltak a rendkívüli képviselő testületi ülésen a BeerBQ Kézműves Streetfood- és Sörfesztivál helyszínéről. Aminek megrendezése bizonytalanná vált, hiszen a Belvárosi templom esetleges felállványozása miatt a városvezetés tervei szerint a Szentháromság térre kerülne át, ahol viszont a szervező csapat nem kívánja megrendezni.
-Mindenképp üdvözölendő egy BeerBQ, de akár Vináliáról is beszélhetünk, a város idegenforgalma tekintetében. A Baja Marketing Kft oldaláról elmondható, hogy minden rendezvény ami hozzátesz a város értékeihez,az támogatandó, és a Baja Marketing meg is teszi ezt majd, hiszen a magán rendezésű Fitohorm napok egyik fő támogatója is lesz.- válaszolt Némedi István kérdésünkre. Tehát a marketing vezetése ösztönözni fogja a megegyezést a város és a szervezők között, hogy a népszerű BBQ idén se maradjon el.